|
Obchodné podmienky
1. Všeobecné ustanoveniaObchodné podmienky slúžia k tomu, aby obchodné vzťahy so zákazníkmi mali právne záväzný základ pre obe strany. Tieto podmienky vychádzajú z českého práva. Práva a povinnosti predávajúceho a kupujúceho sa týmito obchodnými podmienkami riadi.Prodávajúci: TechPort s.r.o. Radniční 133/1 370 01 České Budějovice IČ: 28087186 DIČ: CZ28087186 Zapísaná v OR Okresného súdu v Českých Budějoviciach, oddiel C, vložke 16447 Kupujúci: Kupujúci odovzdá pri zahájení obchodného vzťahu predávajúcemu iba svoje kontaktné údaje. Právne vzťahy predávajúceho s koncovým používateľom výslovne neupravené týmito obchodnými podmienkami sa riadia príslušnými ustanoveniami zák. č 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, ako aj súvisiacimi predpismi. 2. Bezpečnosť a ochrana informáciíProdávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy s kupujícím a nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě apod. s výjimkou situace související s distribucí či platebním stykem týkajícího se objednaného zboží (sdělení jména a adresy dodání).3. Objednanie tovaruKupujúci urobí objednávku. Následne mu predávajúci zašle prostredníctvom e-mailu prehľad objednaného tovaru s uvedením druhu, množstva a ceny materiálu.4. Storno objednávkyObjednávku možno stornovať e-mailom, prípadne telefonicky.V prípade stornovania objednávky je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu škodu vzniknutú týmto jednaním. Predávajúci je oprávnený stornovať objednávku v prípade, že tovar sa už nevyrába alebo nedodáva, alebo sa výrazným spôsobom (alebo akúkoľvek zmenou v cenníku) zmenila cena dodávateľa tovaru. V takom prípade predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci už zaplatil celú čiastku kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet alebo adresu v najkratšom možnom termíne. Predávajúci je tiež oprávnený stornovať objednávku, ak nebola platba za tovar vykonaná v stanovenom termíne. Platba zo strany zákazníka sa považuje za riadne uhradenú v prípade, že je najneskôr v deň splatnosti (uvedený na faktúre) riadne a úplne pripísaná na účet predávajúceho. 5. ReklamácieReklamácie sú vybavované štandardným spôsobom v súlade s legislatívou. Odporúčame zákazníkom venovať patričnú pozornosť prevzatiu tovaru s ohľadom na možné poškodenie a tým predísť prípadným nezrovnalostiam.6.Platobné podmienkyPlatba sa vykonáva (po odsúhlasení podmienok objednávky, ceny a termínu dodania) jedným z nasledujúcich spôsobov:
7. Dodacie podmienkyTovar je expedovaný najmä podľa možností výrobcu, ďalej podľa dostupnosti produktov a prevádzkových možností predávajúceho v čo najkratšom termíne po prijatí objednávky. Miesto odberu je stanovené na základe objednávky kupujúceho. Dopravu na adresu určenia zaisťuje predávajúci. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie na požadované miesto a prevzatia. Tovar môže prevziať iba osoba k tomu oprávnená alebo osoba poverená. Táto osoba sa musí dostatočne identifikovať a preukázať platným občianskym preukazom alebo platným cestovným pasom. Neprevezme kupujúci predmet plnenia z dôvodov ležiacich na jeho strane (napr. aj napriek dohodnutému termínu prítomná kupujúcim určená osoba alebo nie je schopný uhradiť kúpnu cenu, popr. Nie je schopný zložiť tovar), nesie kupujúci náklady spojené s opakovaným dodaním v plnej výške.Ceny sú uvedené na webových stránkach. Ceny sa môžu zmeniť v závislosti od množstva objednaného tovaru. Kupujúci je povinný bezprostredne pri dodaní prekontrolovať spolu s dopravcom stav zásielky - množstvo a neporušenosť obalov podľa priloženého dodacieho listu. Ak je kupujúcim prevzatie zásielky potvrdené podpisom v dokladoch dopravcu, na dodatočné reklamácie neúplnosti alebo poškodenia dodávky nie je žiadny nárok. Ak sa zásielka vráti ako nedoručená bez nášho zavinenia (pošta adresáta nenašla, nevyrozumela o uložení zásielky, zákazník zásielku nedopatrením alebo úmyselne neprevzal, ap.), Odošleme zákazníkovi správu e-mailom so žiadosťou o informáciu, ako ďalej s jeho objednávkou naložiť. Odpoveď na túto výzvu očakávame v termíne 7 dní od odoslania správy. Ak nás zákazník požiada o opätovné odoslanie zásielky, doúčtujeme k celkovej cene zásielky druhý manipulačný poplatok a poštovné ako pri prvom odoslaní. Opätovné odoslanie nedoručenej zásielky je možné len na základe úhrady vopred. Pokiaľ zákazník na našu výzvu v navrhnutom termíne neodpovie, objednávku stornujeme. V tomto prípade bude ďalší nákup zákazníka v obchode možný len po zaplatení tovaru vopred (prevodom alebo zloženkou). Ak platba prebehne v poriadku, toto platobné obmedzenie pre ďalšie objednávky zrušíme. 8. DopravaV prípade individuálne spracovaných požiadaviek zákazníka môže byť predávajúcim doúčtovanie cena za dopravu podľa skutočne vynaložených nákladov.Pri zasielaní tovaru na dobierku mimo SR je dobierkové vyberané v oficiálnej Menej daného štátu (takže napr na slovenskom platia zákazníci v EUR), pričom dopravca uplatňuje akt.kurz pre prevod medzi danou menou a EUR, preto sa môže dobierkové v takomto prípade trochu líšiť. 9. Odstúpenie od kúpnej zmluvyKupujúci - koncový užívateľ má právo podľa § 53 ods 7 Občianskeho zákonníka odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 dní od prevzatia tovar. Peniaze budú zaslané späť zákazníkovi, a to bankovým prevodom, alebo zloženkou najneskôr do 30 dní. Toto ustanovenie sa netýka tovar, ktoré bolo na želanie zákazníka samostatne upravené.Podmienky pre vrátenie peňazí:
10. Zodpovednosť za správnosť údajovVzhľadom na skutočnosť, že informácie uvedené na webových stránkach sú preberané od tretích strán a môžu preto obsahovať nepresnosti, nemôžeme bezvýhradne garantovať ich informačnú hodnotu. Nenesieme teda zodpovednosť za škody, ktoré by mohli vzniknúť použitím informácií z našich webových stránok.11. Zákaznícka podporaV prípade akýchkoľvek otázok sme Vám k dispozícii a v priebehu celého procesu obchodu Vám budeme nápomocní pri riešení prípadných problémov.12. REKLAMAČNÝ PORIADOKVšeobecné podmienky reklamáciePovinnosti kupujúcehoKupujúci je povinný dodaný tovar prehliadnuť a bez zbytočného odkladu informovať predávajúceho o zistených závadách. Kupujúci môže oprávnenú reklamáciu podať jedným z nasledujúcich možností: a) na e-mailovú adresu prevádzkovateľa b) poštou na adresu prevádzkovateľa, pričom zásielku je nutné telefonicky alebo emailom oznámiť vopred (sme predajcovia zbraní a neznáme alebo neoznámene zásielky nepreberáme) Kupujúci je povinný uviesť: a) číslo objednávky b) doložiť doklad o vlastníctve tovaru (faktúra, daňový doklad) c) najvýstižnejší opis chýb a ich prejavov Povinnosti predávajúceho Predávajúci rozhodne o reklamácii najneskôr do 10 pracovných dní a vyrozumie o tom kupujúceho e-mailom alebo telefonicky. Reklamácia vrátane vady bude vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodne inak. Reklamácia uplatnená v záručnej dobe všeobecné ustanovenia Tento reklamačný poriadok bol spracovaný podľa Občianskeho zákonníka a vzťahuje sa na tovar, ktorého reklamácia bola uplatnená v záručnej dobe. Ku každému tovaru je prikladaný dodací list (popr. faktúra, daňový doklad), ktorý môže slúžiť zároveň ako záručný, pokiaľ tento nie je priložený. Prevzatie tovaru a súhlas so záručnými podmienkami potvrdzuje zákazník podpisom dodacieho listu. Pokiaľ nie je tovar osobne prevzatý, rozumie sa prevzatím tovaru okamih, kedy tovar preberá od dopravcu. Pokiaľ odberateľ zistí akýkoľvek rozdiel medzi dodacím listom a skutočne dodaným tovarom alebo neobdržal so zásielkou správne vyplnený dodací list, je povinný podať ihneď písomne správu adresovanú na meno obchodníka, ktorý vyhotovil faktúru. Pokiaľ tak neurobí, vystavuje sa nebezpečenstvu, že mu prípadná neskoršia reklamácia nebude uznaná. Záručné podmienky a) Dĺžka záruky je uvedená na dodacom alebo záručnom liste, ak nie je, je poskytnutá štandardná záručná doba podľa zákona. Táto doba začína dňom vystavenia a predlžuje sa o dobu, po ktorú bol výrobok v záručnej oprave. V prípade výmeny sa záručná doba nepredlžuje. Zákazník dostane nový záručný list, kde bude uvedené nové i pôvodné výrobné číslo. Ďalšia prípadná reklamácia sa bude uplatňovať na základe tohto záručného listu. b) Ak je závada opraviteľná u zákazníka či v autorizovanom servise, je tu bezplatne opravená, v opačnom prípade bude tovar vymenený na náklady servisného strediska. Tovar musí byť v pôvodnom obale v úplnom stave vrátane príručiek a ostatného príslušenstva. Ku každej položke musí byť pripojená kópia dodacieho listu a presný popis chýb a početnosť výskytu. c) Nárok na uplatnenie záruky zaniká v nasledujúcich prípadoch: - Poškodenie tovaru pri preprave (nutné riešiť s dopravcom), - Neodbornou inštaláciou, zaobchádzaním či obsluhou, použitím, ktoré sú v rozpore s užívateľskou príručkou, - Používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojimi parametrami parametrom uvedeným v dokumentácii, - Tovar bol poškodený živlami, - Tovar bol poškodený nadmerným zaťažovaním alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, - Tovar poškodený zapojením do siete nezodpovedajúcej príslušnej STN. Reklamačné podmienky Pri prevzatí tovaru je v záujme kupujúceho pozorne si prekontrolovať obsah zásielky, na neskoršie reklamácie nebude braný ohľad. Podpísaním dodacieho listu kupujúci potvrdzuje, že tovar bol dodaný v poriadku. Odporúčania pre preberanie zásielok: Pri prevzatí tovaru je v záujme kupujúceho pozorne si prekontrolovať obsah zásielky, na neskoršie reklamácie nebude braný ohľad. Podpísaním dodacieho listu kupujúci potvrdzuje, že tovar bol dodaný v poriadku. Vzhľadom k tomu, že dopravu Vami objednaného tovaru vo väčšine prípadov zaisťuje tretia osoba, dodržujte nasledujúci postup: Pri dodaní tovaru si starostlivo skonrolujte stav tovaru. Ak je všetko v poriadku, potvrďte prevzatie tovaru podpísaním dodacieho (prepravného) listu. Jeho podpísaním vyjadrujete súhlas s tým, že tovar bol dodaný bez chýb a v množstve, ktoré je uvedené v dodacom liste. Ak má tovar akékoľvek vady v okamihu dodania alebo nesúhlasí množstvo, je nutné tieto skutočnosti poznamenať na dodacom (prepravnom) liste. Keď je tovar poškodený, môže kupujúci prevzatie odmietnuť. Pokiaľ nebudú zaznamenané informácie o škode na dodacom (prepravnom) liste, nebude začaté reklamačné konanie. |
|